نگاه به آسمان نیلی و خیره شدن به پرندگانی که در فرازش بال می زنند و پرواز می کنند، پرواز، رویای کودکی هر انسانی است. شوق پرواز در آمیخته با آشنایی با دیار ناشناخته و سفر به سرزمین های دور مانند شخصیت کارتونی نیلز، رویایی بود.

امروز ایرلاین های گوناگون نقش همان مرغابیان کارتون نیلز را ایفا می کنند، به دنبال نیلز آمده اند تا آرزویش را برآورده سازندخرید بلیط خارجی آنلاین نیز حکم فکر و باور نیلز را دارد که لحظه ای به خود و باورهایش شک نداشت. امروزه مرغابیان زیادی در این مرز و بوم در حال تلاش اند تا رویاهای ما را به واقعیتی شیرین وصله بزنند.

 

تصور پرواز، دیدن ابرهای سیاه و سفید از بلندی آسمان و خانه هایی که به اندازه یک گندم هم دیده نمی شوند و آدمیانی که با تمام بزرگی و غرورشان دیگر به نظر نمی آیند. سرزمین های شناخته و ناشناخته زیادی در سراسر جهان برای دیدن وجود دارد که این شوق پرواز را دو چندان کند. تصور کنید، در بلندای ابرها به سرزمین هایی سفر می کنید همانند بالی بهشتی گمشده با طبیعتی بکر و بی نظیر، چقدر ذوق سفر و پرواز را این تصور زیاد خواهد کرد؟ لذت سفر را چندین برابر می کند؟ باورها و مجوزهای سوار شدن به این مرغابیان چگونه فراهم می شود؟ چه روش هایی برای این باور درونی وجود دارد؟

با ما همراه باشید تا درباره این باور و فکر دوران کودکی یعنی بلیط خارجی آنلاین بیشتر بدانیم.