۵ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

خرید بلیط هواپیما خارجی

شما بهترین پرواز را برای سفر بعدی خود می خواهید ، اما انتخاب ها می تواند بسیار زیاد باشند. آیا به طور مستقیم در وب سایت یک شرکت هواپیمایی  خرید بلیط خارجی  را انجام می دهید یا از طریق سایتی خریداری می کنید که به شما این  امکان را می دهد که هزینه ها را در چندین خط هوایی مقایسه کنید؟ این نکات به شما کمک می کند تا گزینه های خود را مقایسه کنید و از متضرر شدن جلوگیری کنید.در سایت های مقایسه هزینه  ، ممکن است مقایسه ی مدنظر شما انجام نشود. سایت های مقایسه هزینه همچنین می توانند بیش از سایت های هواپیمایی برای خدماتی مانند تغییر یا لغو پرواز ،از شما هزینه دریافت کنند. هنگامی که حداقل یک هفته  قبل از پرواز رزرو کنید ، شرکت هواپیمایی باید به شما اجازه دهد تا در 24 ساعت اول پس از رزرو مجانی پرواز را لغو کنید ، اما اگر به طور مستقیم با شرکت هواپیمایی رزرو نکردید ، هنوز می توانید هزینه آن را پس بگیرید.رزرو کردن با قطعی بودن پروازتان یکسان نیست. به طور معمول ، شما رزرو خود را انجام می دهید و سپس ایرلاین  بلیطتان را صادر می کند . ما از افرادی که از سایت های رزرو ناآشنا استفاده می کنند شنیده ایم و در فرودگاه آموخته ایم که یک پرواز خارجی قطعیتی برای انجام شدن ندارد. مردم همچنین به ما گفته اند که خطاهای کوچک مانند نام مسافر غلط باعث سردرگمی های بزرگی شده است. برخی از افراد برای رفع اشتباهات خود مجبور به پرداخت هزینه های گزافی می شدند و برخی حتی پروازهای خود را نیز از دست می دادند.اگر به فکر استفاده از سایت رزرواسیون ناآشنا برای رزرو  هستید ، ابتدا به دنبال بررسی ها و رتبه بندی های سایت باشید تا اطمینان حاصل کنید که معتبر است. می توانید نام سایت را با کلماتی مانند "شکایت" ، "بررسی" یا "کلاهبرداری" جستجو کنید.همچنین:در هنگام مقایسه ، هزینه ها و سیاست های تغییر و لغو را هم نظر بگیرید. هزینه ها و سایت های هواپیمایی را بررسی کنید تا بهترین قیمت  را پیدا کنید و به خاطر داشته باشید که برخی خطوط هوایی فقط به طور مستقیم رزرو انجام می دهند.قبل از روز پرواز مستقیماً با شرکت هواپیمایی چک کنید که دارای یک رزرو خارجی هستید و همه چیز منظم است و اگر در مورد رزرو پرواز شکایتی دارید ، آن را به وزارت حمل و نقل و FTC گزارش دهید.

 

۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۲:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tik ban

بهترین زمان برای خریدبلیط خارجی در مناطق مختلف (بخش اول)

اگر در حال برنامه ریزی برای یک سفر بین المللی هستید – و میخواهید خوش بگذرانید - فقط برنامه ریزی کنید.یک مطالعه جدید که روی بیش از 900 میلیون بلیط هواپیما در 3،000 بازار بین المللی انجام شده است می گوید ، "پنجره های اصلی رزرو" (در روزهایی که معمولاً ارزان ترین روز برای خرید یک پرواز خارجی است) برای هر منطقه در جهان شناسایی شده است. این مطالعه که توسط CheapAir.com منتشر شده است ، تمام روزهای ممکن را برای رزرو سفر به مناطق مختلف در سراسر جهان مورد بررسی قرار داده و مشخص کرده است که کدام روزها برای به ثمر رساندن ارزانترین پرواز هوایی بهتر است.
کانادا با داشتن تاریخ خرید 66 روز قبل از پرواز ، کمترین زمان صعود را برای ارزانترین هزینه  داشت ، در حالی که پروازهایی که به سمت کارائیب می روند ،برای اینکه ارزان باشند باید ۲۰۷ روز قبل از سفر رزرو شوند.
کانادا:
 رزرو نخست: 3 هفته تا حدود 5 ماه قبل از عزیمت
بهترین زمان برای خرید: حدود 66 روز قبل از تاریخ سفر
میانگین قیمت بلیط هواپیما: 427 $
ارزانترین ماه برای سفر: اکتبر
گرانترین ماه برای سفر: جولای
ارزانترین روزهای  هفته برای پرواز: سه شنبه و چهارشنبه
مکزیک / آمریکای مرکزی:
 رزرو نخست: 2 هفته تا تقریبا 6 ماه قبل از عزیمت
بهترین زمان برای خرید: حدود 70 روز قبل از سفر
قیمت متوسط بلیط هواپیما : 489 دلار
ارزان ترین ماه برای سفر: سپتامبر
گرانترین ماه برای سفر: دسامبر
ارزانترین  روزهای  هفته برای پرواز: سه شنبه و چهارشنبه
 

۲۹ مهر ۹۸ ، ۱۲:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tik ban

4 نکته برای صرفه جویی ارزی در خرید بلیط خارجی

1. دو تعطیلات را با یک پرواز هوایی انجام دهید.
بسیاری از شرکت های حمل و نقل - از جمله امارات ، فینایر ، ایسلندایر و TAP Air Portugal - دارای برنامه هایی مناسب برای بازگشت هستند که به شما امکان می دهد یک روز (یا بیشتر) را در مسیر مقصد نهایی خود بگذرانید. لورا لیبوو ، نویسنده نویس مستقر در بروکلین ، اخیراً از توقف آزاد برای رفتن به ایسلندایر بهره برد. وی گفت: "من با  دو روز اقامت در ایسلند سفر خود را به اروپا آغاز کردم. ما ریکیاویک و حلقه طلایی را کاوش کردیم ، سپس به لندن رفتیم!
"2. آماده خرید باشید.
برای هشدار های تغییر قیمت  یا معاملات پرواز و پروازهای مخفی ثبت نام کنید. Kepnes می گوید: "هواپیمایی ها بعضی اوقات قیمت اشتباهی را تبلیغ می کند ، بنابراین تا زمانی که حواستان باشد ، می توانید پروازهای بسیار ارزان قیمت پیدا کنید." هبیکا یک بار یک سفر رفت و برگشت را از هیلتون  به لس آنجلس به دست آورد و پول زیادی پس انداز کرد.
3. پرواز به بهترین شهر بعدی.
به عنوان مثال ، اگر پاریس در لیست  شما قرار دارد ، به محلی نزدیک به پاریس بروید و پرواز یا قطار داخل اروپا را رزرو کنید. کپنس یک بار با پرواز اول به دوبلین وبعد به شهر لایت ، و در نهایت به پاریس رسید و 240 دلار پس انداز کرد.
4. میکس و مطابقت.
راهی برای جلوگیری از پرداخت هزینه های غیرضروری: وسوسه نشوید و خدمات و گزینه های تبلیغاتی را همراه با بلیط خارجی خود، رزرو نکنید.

 

۲۸ مهر ۹۸ ، ۱۲:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tik ban

نکاتی که در خرید بلیط خارجی باید بدانید

 جستجو برای بلیط خارجی اغلب می تواند مانند رفتن به میدان جنگ باشد - چیزی که در آن فقط کسانی که مسلح هستند و وقت زیادی را روی آن میگذارند  ، پیروز می شوند.

جستجو از کجا شروع می شود؟
همه چیز با پروازهای Google شروع می شود. پنج نفر از متخصصانی که با آنها مصاحبه کردیم موتور جستجوگر گوگل را انتخاب کردند زیرا…
1. شما باید قاطع باشید. مطمئن نیستید که دقیقا کجا یا چه زمانی می خواهیدبروید؟
بنیانگذار Airfarewatchdog.com جورج هوبیکا و جیمی لارونیس از Forward Cabin هر دو دوست دارند پروازهای اروپایی را در یک بازه زمانی طولانی ("یک سفر یک هفته ای که در شش ماه آینده" قابل جستجو باشند) را داشته باشند. انعطاف پذیری می تواند در مصرف پول شما هم صرفه جویی کند.
2. می توانید تنبل باشید.
ابزارهای ردیابی پرواز ، هشدارهای قیمت را مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می کند. JL Johnson ، خبرنگار ارشد Airline Reporter ، دوست دارد که پروازهایش را کنترل کند پس از این ابزار استفاده می کند.
3. کاملاً دقیق باشید.
برایان کلی ، بنیانگذار امتیازات گای می گوید: "این سریع ، وسیع، بسیار دقیق است." برای تنظیم نتایج ازگزینه ی"بینش پرواز" استفاده کنید تا تاریخ عزیمت ارزان تر و مقایسه قیمت در فرودگاه های اطراف را پیدا کنید.راه های بیشتری برای مقایسه پرواز ها درسایتSouthwest  موجود است
این شرکت تنها هواپیمایی است که قیمت ها را با سایت Google به اشتراک نمی گذارد ، بنابراین ،با Airfarewatchdog یا هشدارها را تنظیم کنید یا مستقیماً هواپیمایی را بررسی کنید.

 

۲۸ مهر ۹۸ ، ۱۰:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tik ban

نکاتی که شما درباره خرید بلیط های خارجی هواپیما باید بدانید

جستجو برای هواپیما اغلب می تواند مانند رفتن به میدان جنگ میماند - چیزی که در آن فقط کسانی که مسلح هستند و وقت زیادی را روی آن میگذارند  ، پیروز می شوند.

کلمات Brooke Porter Katz

جستجو: از کجا شروع می شود؟

همه چیز با پروازهای Google شروع می شود. پنج نفر از متخصصانی که با آنها مصاحبه کردیم موتور جستجوگر را از بین برگزیدگان عنوان کردند زیرا

. 1شما می توانید قاطع باشید.مطمئن نیستید که دقیقا کجا یا چه زمانی می خواهید بروید؟ بنیانگذار Airfarewatchdog.com جورج هوبیکا و جیمی لارونیس از Forward Cabin هر دو دوست دارند پروازها توسط منطقه ("اروپا") و یک بازه زمانی گشاد ("یک سفر یک هفته ای در شش ماه آینده" قابل جستجو باشند). انعطاف پذیری می تواند خمیر اصلی شما را نیز ذخیره کند.

. 2می توانید تنبل باشید.

ابزار ردیابی پرواز ، هشدارهای قیمت را مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می کند. JL Johnson ، خبرنگار ارشد Airline Reporter ، دوست دارد که پروازهای خاص و همچنین جفت های شهر (جایی که شما به آنجا پرواز می کنید) را کنترل کند.

. 3و هنوز هم کاملاً دقیق باشید.

برایان کلی ، بنیانگذار امتیازات گای می گوید: "این سریع ، وسیع، بسیار دقیق است." برای تنظیم نتایج از "بینش پرواز" استفاده کنید تا تاریخ عزیمت ارزان تر و مقایسه قیمت ها در فرودگاه های اطراف را پیدا کنید.راه های بیشتر برای ردیابیSouthwest تنها هواپیمایی است که قیمت گذاری را با پروازهای Google به اشتراک نمی گذارد ، بنابراین با علاقه مندی های بعدی متخصصین ، Airfarewatchdog یا هشدارها را تنظیم کنید یا مستقیماً هواپیمایی را بررسی کنید.

۱۵ مهر ۹۸ ، ۱۰:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tik ban