۶ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

خرید بلیط خارجی در سایت paytm.com

حمل و نقل هوایی بدون شک برای مسافران تعجب آور است ، این امر زندگی ما را ساده تر کرده است. در Paytm ، نیازهای سفر شما را مرتفع می کنیم ، بنابراین ما یکی از برجسته ترین پلتفرم های رزرو و خرید بلیط پروازخارجی  هستیم. Paytm سهولت رزرو بلیط خارجی آنلاین پروازهای بین المللی به هرجای دنیا از همه شهرهای مهم هند را به شما ارائه می دهد. برنامه ریزی یک سفر بین المللی ، هنوز هم با دردسرهای رزرو  بلیط پرواز خارجی ، درگیر است .شما می توانید بلیط ارزان قیمت را به صورت آنلاین در پورتال خود رزرو کنید و برای سفر آماده شوید.  تنها کاری که باید انجام دهید اینست که فقط به Paytm.com وارد شوید ، اطلاعات را پر کنید و بعد از چند دقیقه بصورت آنلاین بلیط خارجیتان را رزرو کنید. در اینجا ، می توانید با استفاده از کلاس پرواز یعنی کلاس اقتصادی یا کلاس تجاری از آسایش و امکاناتی نظیر خانه خود بهره مند شوید.آیا به دنبال پروازهای ارزان قیمت بین المللی یا پروازهای ارزان قیمت یا تخفیف های هواپیمایی هستید ، ما بهترین پیشنهادات هواپیمایی را به شما ارائه می دهیم و با ارائه بلیط های خارجی به صرفه در همه شرکتهای هواپیمایی مشهور بین المللی ، بهترین خدمات هواپیمایی را ارائه می دهیم. به آسانی و بدون دردسر پروازهای هوایی را رزرو کنید. در مورد شمارنده ها و شلوغی های پیشخوان بین المللی خارج فکر نکنید. رزرو  بلیط پرواز  خارجی بین المللی مقرون به صرفه را برای محبوب ترین مقاصد خارجی مانند دبی ، سنگاپور ، هنگ کنگ ، بانکوک و بسیاری مناطق دیگر در سراسر جهان انجام دهید. Paytm به شما امکان می دهد تا در هر زمان و هر مکان و از طریق تلفن همراه ، رایانه شخصی یا لپ تاپ خود از طریق اینترنت بصورت آنلاین  بلیط پرواز خارجی رزرو کنید.

 

۱۳ آبان ۹۸ ، ۱۳:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tik ban

بهترین روز برای خرید بلیط خارجی ارزان قیمت کدام روز است؟ (بخش دوم)

خطوط هوایی (و مثال بالا یکی از آنهاست) دائماً قیمت ها را بالا می برند و پیش بینی ها را دشوار می کنند. Expedia گفته است که پرواز های آخر هفته بهترین قیمت ها را دارد ، مشتریانی که روز پنج شنبه معاملات خوبی را دریافت می کنند ، نباید منتظر باشند تا روز شنبه قیمت حتی بیشتر از این سقوط کند. در گزارش آمده است: "اگر کرایه ای را پیدا کردید که به نظر خوب می رسد ، آن را بگیرید" ، بدون توجه به روز هفته.علاوه بر این توصیه ها در مورد بهترین روز هفته برای خرید بلیط خارجی  ، Expedia و سایتهای دیگر مانند FareComp پیشنهاداتی را در مورد نحوه رزرو  و خرید بلیط خارجی ارزان  منتشر می کنند. به عنوان مثال ، Expedia در ماه دسامبر گزارش داد که زمان بهینه برای خرید یک بلیط خارجی اقتصادی برای سفر در آمریکای شمالی 57 روز قبل از پرواز است ، در نتیجه صرفه جویی بالقوه در حدود 10 درصد نسبت به  میانگین متوسط است. زمان رزرو توصیه شده برای سفر به مقاصد بین المللی از جمله اروپا و آسیا و اقیانوسیه حتی طولانی تر بود.مسافران نباید به پیش بینی ها به عنوان قوانین فکر کنند. به عنوان مثال ، پروازهایی به آسیا وجود دارد که در لحظه آخر 500 دلار ارزانتر از هر زمانی هستند. صحبت در مورد "کرایه متوسط" لزوماً مفید نیست زیرا کیفیت یک پرواز را در نظر نمی گیرد. آیا گم شدن  در فرودگاه شلوغ و پر پیچ و خم مانند آتلانتا ارزش پرداخت هزینه ی کمتر  را دارد؟  آیا در یک صندلی واقع در راهرو در Dreamliner پرواز می کنید یا در صندلی های میانی MD-80 پرواز می کنید؟ و اگر یک  بلیط خارجی  ارزان اقتصادی که پیدا کردید که در یک شرکت هواپیمایی تخفیف دار مانند Spirit یا Frontier به فروش می رود، احتمال دارد 30 تا 100 دلار دیگر برای بررسی کیفتان پرداخت کنید. به عبارت دیگر اگر می خواهید در کنار همسفر خود بنشینید ، در فاصله ای مناسب از دستشویی  قرار بگیرید ، کیف خود را به جای شکمتان  در یک محفظه بار قرار دهید و زمان کافی داشته باشید ، آنچه شما واقعاً می خواهید هزینه های خوبی هم به دنبال دارند که ممکن است ارزان ترین قیمت نباشد ، اما تجربه مورد نظر تان را به شما ارائه می دهد.

۱۱ آبان ۹۸ ، ۱۲:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tik ban

بهترین زمان برای خریدبلیط خارجی در مناطق مختلف (بخش دوم)

کارائیب
 رزرو نخست: 1 ماه تا تقریبا 11 ماه قبل از عزیمت
بهترین زمان برای خرید: حدود 207 روز از تاریخ سفر خود را
قیمت متوسط خرید بلیط خارجی لاتین هواپیما : 545 دلار
ارزان ترین ماه برای سفر: ژانویه
گرانترین ماه برای سفر: دسامبر
کمترین روزهای گران هفته برای پرواز: سه شنبه و چهارشنبه
آمریکای جنوبی:

 رزرو نخست: 5 هفته تا تقریبا 11 ماه قبل از عزیمت
بهترین زمان برای خرید: حدود 110 روز از تاریخ سفر خود را
میانگین بلیط هواپیما: 845 دلار
ارزان ترین ماه برای سفر: فوریه
گرانترین ماه برای سفر: دسامبر
کمترین روزهای گران هفته برای پرواز: سه شنبه و چهارشنبه
اقیانوس آرام جنوبی:

 رزرو نخست: 54 روز تا بیش از 8 ماه
بهترین زمان برای خرید: حدود 197 روز از تاریخ سفر خود را
میانگین بلیط هواپیما: 1،708 دلار
ارزان ترین ماه برای سفر: ماه مه
گرانترین ماه برای سفر: دسامبر
کمترین روزهای گران هفته برای پرواز: سه شنبه و چهارشنبه
آسیا:

 رزرو نخست: کمی بیش از یک ماه تا 7 ماه
بهترین زمان برای خرید: حدود 120 روز از تاریخ سفر خود را
میانگین پرواز: 1،113 $
ارزان ترین ماه برای سفر: نوامبر
گرانترین ماه برای سفر: ژوئن
کمترین روزهای گران هفته برای پرواز: سه شنبه و چهارشنبه
اروپا:
 رزرو نخست: حدود 1.5 ماه تا اندکی بیشتر از 8 ماه جلوتر از پرواز
بهترین زمان برای خرید: 160 روز از تاریخ سفر خود را
بلیط هواپیما متوسط: 1،151 دلار
ارزانترین ماه برای سفر: مارس
گرانترین ماه برای سفر: جولای
ارزان ترین روزهای هفته برای پرواز: دوشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه
آفریقا / خاورمیانه:

 رزرو نخست: 96 تا 287 روز قبل از عزیمت
بهترین زمان برای خرید: حدود 199 روزجلوتر از پرواز
بلیط هواپیما متوسط: 1،238 دلار
ارزان ترین ماه برای سفر: فوریه
گرانترین ماه برای سفر: جولای
ارزان ترین روزهای  هفته برای پرواز: سه شنبه و چهارشنبه

البته CheapAir می گوید تغییر وقایع و شرایط در هر منطقه می تواند هرینه پرواز هوایی را به آن منطقه افزایش دهد. به عنوان مثال ، اکتبرفست در مونیخ یا جشنواره ادینبورگ در اسکاتلند. فراموش نکنید که معاملات ارزان قیمت و ارزانترین نرخ کرایه های بین المللی را بررسی کنید.

۰۹ آبان ۹۸ ، ۱۲:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tik ban

بهترین روز برای خرید بلیط خارجی ارزان قیمت کدام روز است؟ (بخش اول)

بسیاری از مسافران فکر می کنند روز جادویی سه شنبه است که مدت ها مورد تحسین سایت های معاملات مسافرتی قرار داشت. ممکن است سایر مسافران شنیده باشند که صاحب نظران چهارشنبه را روز ایده آل اعلام می کنند. در ماه دسامبر ، Expedia و شرکت گزارش دهی هواپیمایی ، که معاملات خارجی را برای خطوط هوایی و آژانس های مسافرتی انجام می دهند ، اعلام کردند که آخر هفته بهترین زمان خرید بلیط است.
اما آیا واقعاً روز مناسبی برای خرید وجود دارد؟
جورج هوبیکا ، بنیانگذار سایت هشدار معاملات Airfarewatchdog.com گفت: "من فقط می خواهم به سفر خارجی با قبمت مناسب  بروم،" او گفت بیش از 20 سال است که  بجز روز های تعطیلات به  اینترنت دسترسی نداشته است . متغیرهای بسیار زیادی وجود دارند تا یک روز  ایده آل برای خرید یک  بلیط خارجی هواپیمایی  به وجود بیاید. قیمت به عوامل مختلفی از جمله مسیر بستگی دارد. تفاوت قیمت ها به خاطر تفاوت در مسیر؛ زمان تعطیلات و رویدادهای شهری (مانند یک کنوانسیون یا Super Bowl)؛ و روزهای هفته است. به عنوان مثال ، در یک هفته در ماه مارس ، قیمت  یک پرواز  خارجی بین نیویورک و میامی ،  از 174 دلار به 314 دلار رسید. علاوه بر این ، امروزه ایمیل های هشدار قیمت در وب سایت هایی مانند Kayak و Travelzoo وجود دارند که به ما تغییرات قیمت را هشدار می دهند.
8
 آقای هبیکا خاطرنشان کرد که در پنجشنبه اخیر ، ویرجین آتلانتیک پروازهای بدون توقف زمستان را به فرودگاه هیترو لندن از فرودگاه بین المللی جان اف کندی یا فرودگاه بین المللی نیوکارک لیبرتی به حدود 504 دلار کاهش داد. آقای هبیکا گفت ، کرایه ها در ابتدا 900 دلار بودند، سپس 800 دلار شدند، سپس  بالا رفتند و پس از آن به حدود 680 دلار پایین آمدند.

 

۰۸ آبان ۹۸ ، ۱۲:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tik ban

بهترین روز هفته برای خرید بلیط خارجی (بخش دوم)

برنامه ریزی سفر به خارج از کشور می تواند یک کار پر استرس باشد ، بنابراین اجازه دهید ما برنامه ریزی را برای شما انجام دهیم ، در حالی که شما به سادگی تصمیم می گیرید که کی وسایلتان را جمع کنید. محدوده ویژه پروازهای بین المللی ما شامل مکانهای شگفت انگیزی در اروپا ، آسیا ، آمریکا و آفریقا است. این آرامش خاطر را داشته باشید که شما بهترین پیشنهادهای ممکن را در پروازهای بین المللی از آفریقای جنوبی دریافت می کنید  ، در حالی که خود را در معرض ماجراهای جدید و آزار دهنده قرار نداده اید. با وجود انواع  و اقسام پرواز بین المللی و راه های مختلف برای خرید بلیط هواپیما خارجی ،هیچ بهانه ای برای رزرو نکردن پرواز  به یکی از این مکان های جذاب ندارید .پروازهای بین المللی مشهور شامل لندن ، دبی ، بانکوک و آمستردام است ، اما  مقاصد عجیب و غریب دیگری هم  منتظر کاوش هستند.روابط مستقر شده ما با شرکتهای بین المللی مانند قطر ، امارات و هواپیمایی ترکیه به شما این امکان را می دهد که بهترین خرید بلیط خارجی  را داشته باشید. فهرست گسترده ای از شرکتهای هواپیمایی بین المللی را مرور کنید ، مشخص کنید که کجا می خواهید بروید. معلوم کنید که  آیا شما به دنبال رزرو یک  تعطیلات خانوادگی ، یک ماه عسل عاشقانه یا یک  تعطیلات کوتاه مدت هستید ، مطمئناً آنچه را که به دنبال آن هستید ، پیدا خواهید کرد.برای بلیط های هواپیمایی با تخفیف در پروازهای بین المللی از آفریقای جنوبی ، پروازهای دانشجویی ما را امتحان کنید.با عضویت در خبرنامه ما با جدیدترین پروازهای ما را دریافت کنید و به روز باشید.سحر و جادو از ویکتوریا فالز ، جذابیت تاریخی ایتالیا یا سواحل آفتاب زده استرالیا را کشف کنید !

۰۶ آبان ۹۸ ، ۱۳:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tik ban

بهترین روز هفته برای خرید بلیط خارجی (بخش اول)

سالهاست که مردم به این اعتقاد تکیه کرده اند که سه شنبه بهترین روز برای خرید بلیط هواپیما و صرفه جویی در هزینه است. این ممکن است در یک مقطع صحیح باشد ، اما داده ها حاکی از آن است که یکشنبه در واقع بهترین روز هفته برای خرید بلیط است. البته این قضیه همیشه صادق نیست ، زیرا قیمت بلیط هواپیما در نوسان است ، اما الگوی داده ها نشان می دهد که مسافران با خرید پرواز روزهای یکشنبه بیشترین پس انداز را انجام می دهند . از روز یک شنبه به بعد هر روز شاهد افزایش قیمت بلیط خواهیم بود به طوری که بلیط های جمعه گران ترین قیمت را دارد. شنبه دوم ماه ارزانترین روز است. اگر در طول هفته باید بلیط بخرید ، سه شنبه هنوز بهترین روز هفته برای خرید بلیط است  به خاطر داشته باشید که خرید روز یکشنبه یک توصیه است نه ضمانت. به ویژه در پرواز بین المللی اگر به دنبال ارزان ترین ترین سفر مسافرتی هستید ، Travelstart پیشنهاد های پروازهای بین المللی ویژه ای در طول سال دارد. ما متعهد هستیم که بهترین پیشنهادات مربوط به کرایه های بین المللی را به مقصد مورد علاقه شما ،به شما منتقل کنیم. ما نمی خواهیم شما از دست ندهید ، بنابراین امروز در خبرنامه ما عضو شوید و اولین کسی باشید که درباره پیشنهادات باورنکردنی ما آگاه می شود!

۰۵ آبان ۹۸ ، ۱۲:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tik ban