۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

نحوه خرید بلیط خارجی آنلاین

به یکی از سایت های معتبر خرید بلیط خارجی آنلاین مراجعه کرده و در سربرگ بالا عنوان بلیط خارجی را انتخاب نمایید. در این قسمت سه گزینه مبدا، مقصد و تاریخ پرواز را تکمیل کنید. بعد از تکمیل گزینه ها لیست کاملی از بلیط های مورد نیاز برایتان نمایش داده می شود. با توجه به هزینه در نظر گرفته و قیاس امکانات و قیمت ها، بعد از انتخاب نوع پرواز بلیط خارجی مورد نظر را به وسیله کارتهای عضو شتاب بانکی خرید نمایید.

منظور از سایت های معتبر خرید بلیط خارجی آنلاین چیست؟

سایت های معتبر خرید بلیط خارجی آنلاین باید دارای نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک باشند. یکی دیگر از ویژگی های این سایت ها دارا بودن خدمات و پشتیبانی 24 ساعته است. پرداخت امن با کارتهای عضو شتاب بانکی دیگر خصوصیت بارز این سایت ها می باشند. اگر به دنبال سایتی معتبر و مطمئن می گردید تا تمامی این خصوصیات را دارا باشد ما به شما تیک بان را توصیه می کنیم.

۱۰ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tik ban

چگونه بلیط خارجی آنلاین خریداری کنیم؟

در گذشته مسافر برای رزرو یا خرید بلیط خارجی باید مشقت های فراوانی را تحمل می کرد. این مشقت ها می توانست تحمل ترافیک، صف های شلوغ و پر شدن بلیط های هواپیمای موجود باشد.

 با گذشت زمان شرکت های هواپیمایی یا همان مرغابیان داستان نیلز کودکی با شوق پرواز و آژانس های مسافربری برای عقب نماندن از سایر صنعت ها و تجارت ها و ایجاد فضای جدید رقابتی، اینترنت را سر رشته اصلی کارهای خود قرار دادند تا بتوانند این مشکل را تا حد زیادی برطرف نمایند.

امروزه دیگر لازم نیست، ترافیک و شلوغی صف را دغدغه ذهن خود بدانید، پا روی پا بگذارید، نوشیدنی مورد علاقه خود را میل نمایید و بلیط خارجی آنلاین را تهیه کنید. لذت خرید بلیط زمانی دو چندان می شود که قیمت ها و امکانات مختلف را با یکدیگر مقایسه نمایید و یک بلیط خارجی آنلاین با امکانات مناسب و مقرون به صرفه را خریداری نمایید.

 

۱۰ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tik ban

لذت خرید بلیط خارجی به صورت آنلاین

نگاه به آسمان نیلی و خیره شدن به پرندگانی که در فرازش بال می زنند و پرواز می کنند، پرواز، رویای کودکی هر انسانی است. شوق پرواز در آمیخته با آشنایی با دیار ناشناخته و سفر به سرزمین های دور مانند شخصیت کارتونی نیلز، رویایی بود.

امروز ایرلاین های گوناگون نقش همان مرغابیان کارتون نیلز را ایفا می کنند، به دنبال نیلز آمده اند تا آرزویش را برآورده سازندخرید بلیط خارجی آنلاین نیز حکم فکر و باور نیلز را دارد که لحظه ای به خود و باورهایش شک نداشت. امروزه مرغابیان زیادی در این مرز و بوم در حال تلاش اند تا رویاهای ما را به واقعیتی شیرین وصله بزنند.

 

تصور پرواز، دیدن ابرهای سیاه و سفید از بلندی آسمان و خانه هایی که به اندازه یک گندم هم دیده نمی شوند و آدمیانی که با تمام بزرگی و غرورشان دیگر به نظر نمی آیند. سرزمین های شناخته و ناشناخته زیادی در سراسر جهان برای دیدن وجود دارد که این شوق پرواز را دو چندان کند. تصور کنید، در بلندای ابرها به سرزمین هایی سفر می کنید همانند بالی بهشتی گمشده با طبیعتی بکر و بی نظیر، چقدر ذوق سفر و پرواز را این تصور زیاد خواهد کرد؟ لذت سفر را چندین برابر می کند؟ باورها و مجوزهای سوار شدن به این مرغابیان چگونه فراهم می شود؟ چه روش هایی برای این باور درونی وجود دارد؟

با ما همراه باشید تا درباره این باور و فکر دوران کودکی یعنی بلیط خارجی آنلاین بیشتر بدانیم.

۱۰ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tik ban

هواپیمای چارتری

کیفیت ارائه خدمات در پرواز چارتر در مقایسه با پرواز برنامه ای ؟ تفاوت پرواز چارتر با پرواز سیستمی تنها در روش فروش بلیط هواپیما و متولی آن است . هیچگونه تفاوتی در نوع هواپیما ، خدمات ، کادر پروازی و دیگر موارد بین پروازهای برنامه ای و پرواز چارتر وجود ندارد و شما با خرید بلیط خارجی چارتر پرواز چارتر از همان خدماتی بهره می گیرید که در پروازهای برنامه ای از آن بهره مند می شویدقیمت بلیط هواپیما را به صورت آنلاین در وب سایت تیک بان مشاهده نمایید.

توجه داشته باشید، پرواز چارتر با هواپیمای چارتر متفاوت است. هواپیماهای چارتر، از لحاظ اندازه کوچکتر هستند و قابلیت جابجایی کمتر از ۱۰ نفر مسافر را دارند. این هواپیماها، فضایی کاملا خصوصی را برای مسافر فراهم میکنند و به مراتب لوکستر و راحتترند. هواپیماهای چارتر معمولاً توسط شخصیتهای مهم، به ویژه تجاری و سیاسی جهت تسریع و تسهیل روند پرواز اجاره میشوند.

۱۰ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tik ban

معایب بلیط پرواز چارتر

جریمه کنسلی بلیط پرواز چارتر با توجه به نظر شرکت چارتر کننده صورت میگیرد و در بیشتر موارد بلیط صادر شده غیر قابل کنسل است حتی در صورت عدم استفاده از بلیط هیچگونه وجهی استرداد نخواهد شد . پس بهتر است زمانی از بلیط های پرواز چارتر استفاده کنید که قصد تغییر آن را به هیچ وجه ندارید.

- بلیط پرواز چارتر غیر قابل انتقال به غیر و غیر قابل تغییر تاریخ است.

- نرخ بلیط خردسال (۲ تا ۱۲ سال ) در پرواز چارتر همانند قیمت بلیط بزرگسال محاسبه می شود . البته نرخ بلیط نوزاد کوچکتر از ۲ سال ( بدون صندلی) همانند بلیط های سیستمی در حدود ۱۰ درصد قیمت بلیط بزرگسال محاسبه می شود.

- محدودیت تنوع مسیرهای پروازی : مسیرهای پروازی چارتر اغلب در مسیرهای پرتردد وجود دارد مانند (تهران به مشهد یا تهران به کیش) و شما نمیتوانید در هر مسیری بلیط پرواز چارتر تهیه کنید ولی در سالهای اخیر تعداد مسیرهای پرواز چارتر به شدت افزایش پیدا کرده است .

بلیط پرواز چارتر برای چه کسانی مناسب است ؟ با توجه به مطالب بالا میتوان نتیجه گرفت در زمانی که شما امکان انتخاب خرید بلیط خارجی هر دو پروازهای برنامه ای ( سیستمی ) و بلیط پرواز چارتر را دارید اگر چنانچه از برنامه سفر خود مطمئن هستید و قصد تغییر یا کنسل کردن آن را ندارید با توجه به قیمت ارزان تر بلیط پروازهای چارتر آن هم درخرید در روزهای نزدیک به پرواز چارتر برای شما به صرفه تر باشد .

اما زمانی که احتمال می دهید که ممکن است برنامه سفر شما تغییر کند به علت مشکلات مربوط به استرداد یا تغییر در بلیط پرواز چارتر، بهتر است بلیط های سیستمی را خریداری نمائید. البته این نکته را فراموش نکنید حتی در بلیط های پرواز های سیستمی در برخی مواقع جریمه کنسلی بلیط تا ۱۰۰ درصد قیمت بلیط و همانند بلیط های پرواز چارتر محاسبه می شود و در واقع غیر قابل استرداد است

۱۰ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
tik ban